Grannar emellan

Jag har många gånger tyckte att min granne gått överstyr med sitt talande och handlande.
Men nu har det verkligen gått för långt.
På väg ner för att leta reda på mitt förråd mötte jag honom i trappuppgången.
Har misslyckats med mitt förrådsletande förr så jag frågade om han visste var de fanns.
Han berättade.
Jag gick ner i källaren och hittade inte förrådet ändå, så jag ställde mig och bokade lite tvätttider istället.
Så kommer granngubben ner. Snicksnackar på sitt egna lilla vis och sen erbjuder han sig att tvätta min tvätt!!
Jag förstod inte helt vad sa han, men han nämnde att jag slapp gå upp tidigt och det blev billigare för mig hm..har väl aldrig kostat att tvätta ändå? Och aldrig i hela mitt liv att jag ger bort mina kläder till honom, huh!
Han visade mig förrådet och när jag sa att min nyckel passade till hänglåset säger han:
-Ja, så sa den lilla pojken när han hittade rätt hål också.
-Öh, ja så kan man ju också säga det.
Tror det mer simma runt spermier än hjärnceller i hans huvud.
Sen tillägger han åter igen att det varit en bordell i min lägenhet och att rekordet med sängar i min lilla etta är sju stycken. Skönt att veta att 14 människor har knullat runt samtidigt i min lägenhet när jag är på väg att gå upp för att laga mat. Vem har blivit påsatt på min köksbänk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0