Hur vill du ha din majskolv?

Inatt drömde jag att jag åt grillade majskolvar.
När jag vaknade kände jag att majskolvar kommer vara det som står högst upp på inköpningslistan.
Tyvärr har jag varken en grill eller en balkong eller uteplats där min grill kan stå på
och mitt sug efter majskolvar var inte så stort att jag skulle kunna gå och köpa mig en engångsgrill och sätta mig ute på gården. ( Jag kan bara gissa vilken man som skulle sätta sig bredvid och börja prata om kolvar då)

Så ja, hur ska jag då fixa min majs?
Googlade lite och det första som kom upp var det här:

Jag brukar föra in en majskolv indränkt i smör. Gud vad underbart när den glider sakta ut och in i mitt våta sköte. Jag brukar ibland stoppa in den innan jag ska gått ut också, sen drar jag på mig trosorna så att den håller sig kvar, sen går jag bara en långpromenad och kan komma massor av gånger. Det är helt fantastiskt vad det pirrar mellan benen när man går och den liksom trycks ut men tvingas in igen när trosorna sitter för. Prova tjejer!

Helt plötsligt tappade jag matlusten haha.
 

Har i alla fall slängt in majsen i ugnen så får jag se vad det blir av den. Jag tror i vilket fall inte att den kommer få hänga med på en långpromenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0