Kompis, höj upp en hand om det går bra nu!

Jag kan inte minnas när min bil hade en fungerade AC, för öppna rutor räknas väl inte riktigt?
Den har aldrig haft stereo, men en fin radio.
Nu har någon brutit av antennen så nu har jag begränsad mottagning, alltå P2 och P4.

Det lät väldigt märkligt bak i bilen idag.
Det enda som finns i bakluckan är rester från arvikafestivalen.
Och hur kan gummistövlar och några ölburkar väsnas så?

Nu ligger även ett avgasrör i skuffen, det tyckte visst inte om sin funktion under bilen.
Så nu brummar Pärlan fram som värsta raggarvolvon
och jag skäms lite grann

Sen fick jag hem ett gulligt brev från farbror polisen, så nu blev budgeten för månadens shopping rätt tight
hur ska detta sluta?

Fast jag bara skrattar åt det. HAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0