Day after day, night after night

I'm here trying to make a living
I ain't living just to die
Never getting back what I'm giving
Can someone somewhere help me justify
Why these strong hands are on the un-employment line

Who's gonna work for the working girl?
Hurt  for the working girl
Get your hands in the dirt
Who's gonna work off the curse
Brother I'll be damned
If I don't raise a hand
Whose gonna for the working girl?


Funderar när jag ska bli frisk? Det här är liksom inte kul längre.
Känns som jag faktiskt kan ligga här i soffan och ta emot nästa lunginflammation med öppna armar.
Kom! kom! kom! Jag ger fan upp den här skiten nu och på onsdag ska jag ta provet som visar om jag verkligen verkligen är sjuk. Tur att febern är så hög att jag inte längre orkar vara rädd.
Eller det är jag, hur jävla rädd som helst. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0