breaking the habit

Vanligtvis klättrar jag på väggarna och vill dra ur mina inälvor efter ca 48 timmar i Avesta.
Nu är jag inne på min tredje månad och mina inre organ ligger inte utslängda på badrumsgolvet och väggarna står fortfarande rakt upp. Den sista tiden måste ha tagit hårt på mig och de senaste månanderna har känts som en välbehövlig paus efter ett hårt träningspass och nu efter två månander har jag återgått till vilopuls och nu känner jag rastlösten kryper som myror under huden. Jag måste flytta.

Och lika fort som vinden vänder ändrar jag framtidsplaner.
Sundsvall i måndags, Jönköping i tisdag, Östersund i onsdags. Glasgow i torsdags och idag finns Kanada, NZ och Australien på min lista. Ibland önskar jag bara att jag kunde sitta still, tänka och besluta mig för nåt smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0