ride it like you stole it

Klev ut med storstövlan och spaden i högsta hugg för att joina gubbsen på gatan med snöskottandet och helt plötsligt glider snyggingen från förr förr förra jobbet förbi i firmabilen. Mina knän blev som gelehallon som vanligt och jag fick stötta mig med spaden för att inte dyka ner i en snödriva. Fick på känn att det skulle bli en bra dag.

Gick över mina principer och tog en fika på Plus. Min första och med säkerhet sista fika där. Jag vet inte varför jag ogillar det så starkt att sitta med en kopp i handen just där. Kanske för att det är en väldigt liten stad och för att jag råkade ha gemensamheter med de två tjejerna bakom mig som jag egentligen inte skulle vilja ha. Okej, första gör mig inte så mycket men..Kände ändå att jag gjort två saker för mycket.

Sen träffade jag en gammal vän som jag aldrig har träffat, men känner ganska bra. Ja, ibland förstår jag mig inte heller på mitt liv. Dagen blev alltså inte helt innehållslös, men mja nåt saknades..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0