a hundred highways

ibland behövs det miljöombyte, behöver inte vara haparanda
och finns det nåt bättre att bara köra iväg?
packa ner tandborsten
dricka ur någon annans vinglas
inte tänka på nåt särskilt och bara prata lite grann

att köra bil i mörker, med bra musik är min bästa avkoppling
prata italienska och vara formel1förare har också alltid varit en dröm
ändå är jag livrädd när andra sitter bakom ratten
så därför var det nog inte passande att ens tänka på att ha
någon som kallades för Rally
fast det kommer jag aldrig att inse
it's cry cry baby
så nu planerar jag att börja prata isländska
bara som omväxling sådär

Kommentarer
Postat av: malmö

Har du tråkigt en helg kan du ju komma till en annan del av alsen

2010-02-01 @ 20:04:16
Postat av: C

ja why not?

2010-02-07 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0