back in your head

Har på känn att min näsa snart kommer inta skepnaden av Niagara. Känns inte alls perfekt.
Och som en av mina gamla chefer brukade säga;
Carro du måste chocka kroppen, ta två alvedon!
Hallelulja! Min kropp skulle nog bli chockad av det, men mer av att den skulle besviken att den inte skulle få nåt mer att knapra på. Och en besviken kropp blir en sur kropp som blir en ännu sjukare kropp. Ingen idé alltså.
Dock chockade jag mig själv idag, mina arbetskläder består av ett par ljust beiga byxor och en rosa tröja.

Värsta är också att jag blir hemskt sällskapsjuk när jag är sjuksjuk. Närhet på burk tack? Jag vill bara gräva ner mig, men inte gå i ide ensam under mitt täcke.
Och ja, det ena leder såklart till det andra och det får mig outsökt att tänka på dig såklart och då tänker jag på hur jag har misslyckats totalt. Orkar inte mig själv.
Ska ta en dusch, pilla mig i naveln och fortsätta lyssna på Tegan and Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0