Det finns aldrig nåt som kommer heta rätt tid rätt plats

Lika svimfärdig som när jag gjorde en spontan håltagning i förra veckan då jag hade en extrem tjugoårskris.
Min kropp skakar och mitt huvud kan förväxlas med en tomat.
Försökte intala mig att jag i alla fall är den bästa ridläraren i ledet. Le och se snygg ut. Men vad hjälper det?
Mina kurskamrater går varken att muta med morötter eller sockerbitar.
Värsta halvtimmen i mitt liv, värre än att rida vildhästarna på Island. Då är det jobbigt.

Överlevde dagen i alla fall och hittade en kurskompis som var som en trygg klippa i ett stormigt hav, dessutom gillade hon banana skids. Och en till, men hon skulle flytta till Bolivia så det kändes ju lite avlägset om man säger så..Köpt min fina väska nu, så är väl lagomt redo för morgondagen också.
Fast allvarligt, tror jag ska läsa nåt annat till våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0