Ett axplock

Bara för att egokicka eller bara för att jag har insett att det är det rätta? Det jag egentligen borde göra istället för att läsa en bok vars författare var född på 1870-talet med kurskamrater som jag har noll gemenskap med, förutom Bananaskids-bruden förstås. Nu ska jag leta vidare.




2006-06-19 02:29 från David Andersson [se alla] i poolen Bildkritik - Mjukstart :
Put your hand on your heart. Såg att det var din bild redan i listan över alla poolbilder. Bra.

2006-02-01 15:17 från
Helena Nilsson [se alla] i poolen Bildkritik :
Så enkel...så ren...så vacker...å så alldeles, alldeles underbar!!!! Just love it! Klar favorit:)
/Helena

2006-02-01 20:17 från Louise Pekkanen [se alla] i poolen Bildkritik :
Verkligen vacker, älskar tonerna och enkelheten!

2006-02-02 01:20 från Payman Hazheer [se alla] i poolen Bildkritik :
riktigt riktigt vacker. Enkel och fängslande bild. vacker att titta på

2006-02-02 16:01 från Ljubomir Vranjes [se alla] i poolen Bildkritik :
Gripande, kornigheten passar perfekt in i bilden, gillas mycket!

2006-02-11 17:07 från David Andersson [se alla] i poolen Bildkritik :
I will stand by you forever.

2006-02-11 17:46 från Susanne Samuelsson [se alla] i poolen Bildkritik :
Tycker om den här bilden! Bra komposition, gillar att man inte får se ögonen. Känslosam bild.

2006-03-04 09:02 från Mårten Persson [se alla] i poolen Bildkritik :
Ahh, absolut! Jag gillar idén skarpt! Effekten med att personens hår ser ut att stå rakt upp gör helt klart sitt till bilden. Det skrikiga röda ger ännu mer liv till en bild som redan skriker av energi.

2006-07-14 09:12 från Jan Buse [se alla] i poolen Bildkritik - Mjukstart :
Jo, asymetrin måste du väl ändå gilla Gunnar!? Kolla bara på högerhöftens form i hörnet, och vänsterarmbåge i hörnet. Det är komposition det!

2006-07-14 01:40 från Gunnar Lars Mattsson [se alla] i poolen Bildkritik - Mjukstart :
Väldigt kreativ och orginell bild! Väldigt snyggt att den är ur fokus. Jag har dock inte bestämt mig om jag gillar asymetrin... Men valet av färgton är "spot on"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0