heja hajpoken!

Den där BlondinBella har aldrig fallit mig i smaken riktigt.
Att sitta i mysdress, äta choklad, lukta på sina nyinköpta doftljus och planera svenssonfrukosten och hon ska göra till sin sambo morgonen därpå är inte intressant tycker jag.
Veta att hon vågar bikramyoga och hur fantastiskt det är att promenera runt på Djurgården.
Men jag gillar henne ändå. Skulle tycka att det var rätt fridfullt att leva så,
i typ en vecka. Lögndetektor: Liiite ljug
Fast nu har jag hittat nåt som jag gillar ännu mer hos henne.
Hennes svenssonfrukostätande hajgillande sambo Nils.
Jag sitter till och med och småler när jag läser hans blogg.
Tycker det är fascinerande. Skulle vilja studera hur dom umgås, Blondinbella och Hajpojken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0