Något jag aldrig gjort förut

2009

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut? Resan till Island och allt jag upplevde där (äta fårhuvuden,Svennis homemade stuff, trodde jag skulle dö i en källare osv..) och såklart studenten
2. Höll du några av dina nyårslöften? Antagligen inte, för jag kommer inte ihåg dom nu
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bekanta? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Island
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En hel del och det ska jag försöka ordna
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Siffror har aldrig stannat länge i mitt huvud
8. Vad var din största framgång 2009? Åt en fårtestikel? Haha. Nä men jag har gjort mycket jag aldrig trott jag skulle kunna göra/klara av. Det ser jag som en stor framgång.
9. Största misstaget? Buhu jag vill inte ens tänka, så jag säger att jag bara ser det ljusa i livet och det inte finns några misstag eller felsteg.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mjaa, tanken på att jag bara stod och låg ner i så där 5 månader kan väl räknas som en liten skada? Sen en inflammation i en disk, defekt på svanskotan, olika stressrelaterade sjukdomar blablabla. Kan nog bara bli bättre i år :) 
11. Bästa köpet? Jag måste väl säga mina fina Saga?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ja som sagt, la ner ett X antal kr på en häst, men annars maaat och bensin!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absofuckinglutely!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ibland gör man rätt ibland gör man fel, Boonkers,  Mykonos och Ledig och en massa andra..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det blir väl alltid bättre och bättre, eller?
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sluta jag vill inte ens tänka på sånt. Men ja, varit ledig mera?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat
18. Hur tillbringar du julen? Familj och släkt
19. Blev du kär i år? Såklart
20. Favoritprogram på TV? 2 & ½ man, när jag väl hunnit kolla på TV
21. Bästa boken du läste i år? Marley & me haha
22. Största musikaliska upptäckten? Tjaa, spotify kan väl räknas? Och att Robert Pattinson kan sjunga.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Har inte fått något än
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inget
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Som dom flesta andra dagar så jobbade jag, hade en trevlig terminsavslutning med mina  älskade tisdagselever på kvällen :')
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert! En chef mer eller mindre? ;)
28.Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite för impulsiv och göra saker innan jag tänker efter?
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner, kunder, elever, lovers..
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ska inte ljuga, Robert Pattison (bara för jag tycker han liknar dig) och som alltid Jude Law och visstja inte att förglömma Will Smith my baby!
31. Vem saknade du? Några saknar jag och vissa längtar jag efter
32. De bästa nya människorna du träffade? Åter igen mina fina elever och kunder som har gjort att jag hållt ut under den senare delen av året. Vad skulle jag gjort utan er? 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0