Kära nån då!

Nasse i ett nötskal och en för impulsiv Caroline.
Jag kom in på kursen jag sökt till våren. Bara det är en chock.
Har inte bestämt mig än om jag tycker det verkar intressant eller helt fel för mig.
Egentligen kanske väldigt intressant bara jag inte har fattat det.
Kollade på kurslitteraturen. Ännu en chock!
Så många böcker har jag nog inte läst under hela min skoltid, jo kanske men ändå. Det här är ju bara för en termin!
Lånade hem de flesta böcker som fanns till del 1 av kursen, som tur är verkar de flesta böcker inte innehålla för många sidor. Dock är alla från tidigt nittiotal och inte alldeles för lätta att förstå.
Jag har panik och känner mig som en nolla.
Måste börja aktivera min hjärna och börja bli lite smart. Hjälper inte bara att ta på mig mina brillor. Finns det nå tips? Adoptera flera hjärnceller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0