Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu

Provjobbat idag.

Det kändes som att det gick bra, fast än jag mest är i chock att det är kul att jobba och dom jag jobbar med är så trevliga. Det är liksom lite ovant och dessutom att man faktiskt har arbetstider som är helt rimliga och mänskliga, fantastiskt!

Efter dagens slut fick jag reda på att det var flera som skulle provjobba igen och fick dessutom en kram och ett ha det bra, tänkte fan, it's over, goodbye forever. Men ändå en liten svag känsla, men när har inte känslor spelat en själv ett spratt?

Min mobil ringde för en stund sen, tänkte tusen hemska tankar och fick sen höra: vi vill att du extrajobbar hos oss!! woooooooohoooooooo.

Det har flutit på lite för bra nu så att jag nästan blir orolig, vad kommer härnäst? Detär nästan obehagligt att det är så här bra, men jag klagar verkligen inte! Mitt liv är the shit.

Kommentarer
Postat av: malmö

va e de för jobb, iiih kul d går bra

2010-01-07 @ 21:11:50
Postat av: C

i en klädbutik :)

2010-01-13 @ 19:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0