So lets sink a another drink, cause' it'll give me time to think

Drog på mig jeansen som gör att jag känner mig lika grym som Lisbeth Salander.
Tog inga linser för jag hade ingen lust att se världen idag och om inte jag ser nån kan säkert ingen se mig heller. 
Packade in min feberfrossiga kropp i mössa, halsduk och vantar och begav
mig till AF och bad dom att ta mig bort från deras lista. Skönt.
Hittade adidasjackan, ja jacka, som jag har velat ha läänge på rean.
Och jag måste verkligen vara sjuk för jag köpte den inte
utan gick istället till apoteket för att köpa nässpray.
Att vara förkyld är grymt osexigt fast än jag är lika snygg som Lisbeth idag.

Lisbetsalander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0