Tell me how you rate the morning sun

Mina ögon är rödsprängda. Det känns som det springer myror i mina tårkanaler.
Mitt huvud är fullt av seg sirap. Det är som ett tomt vakum, i viss mån skönt då jag inte reagerar för nåt längre och i viss mån jobbigt då min hjärna är lite ur funktion.
I bihålerna ligger små bomber som med jämna mellanrum exploderar.
Näsan är som en vattenkran som någon lat jävel har glömt att skruva åt ordentligt så den ständigt står och droppar. Samt att Rudolf med den röda mulen är ett passande namn till mig.
Min mun förvandlar alla ord som börjar på M till att dom istället börjar på B. Vad ska jag laga för bat? Jag börjar skolan på båndag..osv osv Sen har den också blivit expert på att nysa i tid och otid.
Resten av min kropp ändrar temperatur snabbare än vad vinden vänder. Ena stunden ligger jag under lager av täcket och lika snabbt som det går att räkna alla täcken ligger jag över dom.
Samt att kroppen känns som en tung obestämd materia som inte förstår vilken den rätta färdriktningen är.
Sovit i 12 timmar och skulle kunna sova 12 till.
Väldigt väldigt väldigt glad att jag börjar klockan 15.00 idag. Tack!
Vet inte om jag har glömt nåt. Men för er alla som inte förstår.
Jag är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0