Vem bryr sig om mångfallskönskoden?

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel.
Ibland väljer man rätt kurs, ibland väljer man fel kurs.
Jag tror jag har valt fel.

Hade inte förväntat mig allt detta tjat om förskolans läroplan, (vad har den med saken att göra?)
av människor och med människor som är lika gråa som
en urnött föråldrad pensionerad utdöd gråsten med en humor som är torrare än Sahara
och alla försök till skämt är pinsamma
ursäkta men en viss del av Högskolan Dalarna borde inte öppna
munnen till ett försök att få människor le på smilbanden, skam för samhället.

Sen känner jag bara ren skräck när jag läser kurshandboken, känner mig inte manad att hugga pennan till någon av uppgifterna, ärligt.
Det enda som kändes lockande var en fältuppgift med innehållande utrustning: kamera.
Suck, vad har jag gjort?
Att besluta och bestämma saker har aldrig varit min starka sida.
Sitter på Studera.nu och letar för fullt efter någon lite mer intressantare kurs.
Tips lämnas i förslagslådan runt hörnet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0