I wanna know what love is..

..and I know Daniel Westling can show me.

Om man kan hitta sin prins i Ockelbo då är väl möjligheten stor att man kan hitta en prins varsomhelst?

Trodde inte jag skulla ägna halva lördagen att titta på bröllopet, men ack vad fel jag hade.
Jag som varken gillar bröllop eller kungahuset satt bänkad i tre olika soffor igår och allt blev liksom bara vackrare och vackrare
tills Daniel höll sitt tal, omg!
Störst av allt är kärleken och jag vill också ha en sån fin prins.
Han har aldrig varit något speciellt i mina ögon.
En utklädd tråkig pojke i förstora glasögon och en försvunnen dialekt, är det något att hänga i julgranen?
Men även där hade jag fel. Heja Daniel!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0