Magplask

Finally! Nu har jag börjat tränat ordentligt igen. Känns bra.
Visst är det kul att människor som inte är size zero också tränar
men måste de tokcrawla precis bredvid mig?
Så att jag guppar som en liten uppblåsbar gummibåt i vågorna som blir efter Silja Line
och avsluta med att få en kallsup av vatten som innehåller klor och säkert barnpiss också?

Jag har absolut inget emot människor med lite övervikt hoppar ner i badkläderna och går och simmar.
Absolut inte!
Men det står faktiskt motionssim på skylten och inte Audition till mänsklig vågmaskin.
Hitta en annan bana och paddla på där istället.

Upptäckte precis att jag låter som en gnällig pansichtant som finglider runt i bassängen,
men så är inte fallet, lovar!
Bara det att kallsupar är så sjukt vidrigt. Bara det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0