att göra en pudel

När jag flyttar hemifrån tror jag att min käre far snabbt kommer köpa sig en smart, söt men ändå snygg, intressant, spännande, positiv, lättlärd, fantastisk, vältränad, snabb och trofast vit kungspudel som kommer få namnet Karo.
Mitt fd rum kommer inredas som ett litet hundpalats och lilla Karo kommer få frukosten serverad framför sina små söta tassar varje morgon. 
Ja på nåt vis tror jag att den lilla vita pudeln kommer vara som ett litet substitut för mig. Särskilt när han vaknar upp på morgonen med den vita pälsen som ett ruffs i nacken, gäspa lite gulligt och vifta på svansen glatt för att inta dagens äventyr. Jag bara tror.. Förresten har jag sagt att min pappa tycker det är jobbigt att jag flyttar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0