Det snurrar i min skalle

Det händer inte särskilt mycket just nu
för tiden verkar ha frusit fast i mars lika mycket som den här snön verkar ha gjort
det kryper lika mycket myror i min kropp som i ett barns en dag innan julaftonen
jag har många beslut att ta
och en hel del pengar att spara
har insett att jag kanske ska ta och flytta på Saga också
så vi blir bättre
och att det inte fungerar för min blivande beachbody
att fika kladdkaka eller artigt ta en kärleksmums som
står framme i sadelkammaren, jag ska liksom inte simma i vassen med gäddorna
men svårt att välja när jag gillar allt lika mycket
Hmmm...

Det som står på to do listan är i vilket fall:
Förhoppningsvis flytta vilken dag som helst
En tripp till Arvika
Anmäla mig till någon till tävling, räcker ju inte med bara en
Dumpa Robert Pattinson
En hemlis
Dejt med Jake
En sista Stockholmsresa på ett tag tror jag
och nu ska jag krypa ner under täcket

Jake Gyllenhaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0