Fyra nyanser av brunt

Är faktiskt väldigt stolt över min insats i mitt nya sunda liv. Ja rent ut av sagt imponerad.
Så jag tänkte fira mina framsteg. Det som dök upp i mitt huvud som hastigast var en negerboll.
Men det skulle ju vara att ta ett steg tillbaka, gå åt fel håll. Mer bestraffning än belöning.
Lika mycket som jag inte borde äta chokladbollen vet jag att jag lovat mig själv att inte lägga mig i ett solarium igen. Men fan. Alla löften går inte att hålla så jag dök ner i cancerburken. Och vad fint det kändes?
Hur kan man må så bra av den fina nya bruna färgen? Ja det är nåt väldigt tillfredsställande att få känna sig lite sunkissed så här i snöstormen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0