Höj upp en hand om det går bra nu

Gick upp på morgonen. Kändes som en vanlig dag. På väg till jobbet.
Drog på mig mina ljusbeiga jobbarbyxor.
Vid den vanliga morgonspeglingen 15 minuter innan jobbet upptäcker jag att jag har ett grått smalt sträck på ena skinkan. Gråa smala sträck syns vanligtvis inte. Men på ett par ljusa byxor syns allt. Fantastiskt!
Efter jobbet hade jag några ärenden och parkerade bilen.
När jag skulle åka därifrån har bilen valt att smälta ihop med en snödriva och det tar ett X antal minuter och ett X antal vackra ord att ta sig därifrån. Underbart!
Lite lagomt stressad och irriterad när jag inser att jag ör försenad till Hedemora hittar jag inte husnyckeln. Vänder ut och in på kläder och bil.Underbart! Till sist kommer jag in. Äter lite lunch och lite lunch hamnde också på byxorna. Trevligt!
Väl i bilen håller jag på att köra på en liten fylleskalle som hoppar ut i gatan. Mysigt!
Vissa dagar tar mer energi än andra. Och hur onödigt var det inte att berätta det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0