jackpot

Tror jag svepte in 10 vuxenpoäng på så där en kvart i helgen. Köpte mig en Ektorpssoffa från IKEA.
Ja man kan som gått säga att jag är fullvuxen nu. Soffan var lätt begagnad också. Ett moget beslut för att spara lite på de få slantar jag har också, så 1 poäng till bara på det.

Fast bara för att jag är vuxen nu kommer jag inte hänga i min soffa och äta ost och kex, lukta på mina doftljus och planera helgens aktiviteter i min ekologiska kalender. Nää gubblura, dricka öl, se 2 & ½ men, ett glas vin och njuta av vyn över mina 40,5 kvadratmeter är mer min kopp te.
Fan vad gött, nu ska jag leva på mindre än existensminimum och tvätta mina egna kläder. Jag bara längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0