Standing in the way of control

You live your life. Survive the only way that you know.


Hela dagen har varit frid och fröjd och nu drabbades jag av panikpengaångest. Jag har ingen ekonomi och jag har stora utgifter. Ja vem som helst inser ju att det inte går ihop, men kan någon säga hur man ska göra istället?
Jag känner mig snart som ett fall för lyxfällan och det gör mig äckligt illamående. Visst, kanske inte så illa. Men man måste ju överdriiiva lite ibland för att inse. Funderar på att ha vitlöksdressing till salladen så ingen ska få för sig att gå nära denna katastrofala människa nåt mer idag. Suck, I'm over. Undrar hur det skulle va att vara Beth Ditto för en dag? Och finns det någon bättre skiva än music for men just nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0