32B

Granngubben som bor under mig tycker jag är skärpt och söt. När jag kommer hem från jobbet tycker han jag ser sliten ut och ger mig en extra bulle. Efter en natt ute och jag kommer vandrandes på söndagsmorgonen ser han med imponerande ögon på mig och säger bara; Du är vild! Fin kombination på en allsidig tjej helt enkelt.
Annars ger han mig muffins, kakor och erfarenheter om hur man älskar med en kvinna.

Granntanten bredvid mig heter Betty och brukar berätta om den vidriga hyresgästen som bodde här innan mig.
Varför lägenheten har totalrenoverats har jag börjat förstått nu. Blev illamåenade när jag dessutom hörde om helsaneringen.
Betty steker även pannkakor på torsdagar som luktar himmelskt. Undrar när hon ska bjuda mig på dem.

Grannfamiljens mamma har sett mig halvnaken när hon knackade på häromdagen och frågade om det var mina nycklar som låg i trappuppgången.

Killen över mig kissar ungefär femtioelva gånger i timmen och det låter som det ska droppa rakt ner på mig.

Den andra som bor över mig förfestar till powerballader och opera på lördagar. Lite charmigt att öppna porten och det ekar Céline Dion i hela huset. Har dock börjat tröttna på Power of love nu

De andra har jag varken hört, sett eller märkt så de kanske är helt vanliga människor som alla de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0