en dag

Jobbat, ätit mat på torsgatan, varit ute hos Saga.
Tappat upp vatten i mitt egna badkar, haft i halva innehållet i badskumsflaskan.
Satt på Spotify, tänt några ljus och glidit ner i badkaret som en flodko.
Blivit rastlös på fem minuter, svalkat mig med lite kallvatten och tvingat mig ligga kvar tills jag blivit skrynklig som ett russin.
Peelat, filat, ansiktsmask, nytt nagellack, hårinpackning etc etc.
Lagt på ett fint lager med fraise beurre corporel över hela min kropp eller rättare sagt kladdat in mig med jordgubbsbodybutter.
Så nu är jag lika len som en bäbisstjärt och doftar som ett helt jordgubbsplantag, mums.
Bäddat rent med mina fina hjärtlakan från Ikea. Så nu ska jag krypa ner under täcket och vakna upp som den lilla prinsessa jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0