Fever

Lunchade med Papi dag.
Klockan 13.02 stående på Åhlens inredningsavdelning drabbades jag av en plötslig feber.
(nu vet jag precis hur jag ska inreda, fint)
Kände mig otroligt barnslig när jag gick ut från Hemköp med ett glasspaket och ett huvud med tyckasyndommig-tankar och mötte min forna klasskompis med ett sött litet barn på höften.
Legat i soffan fram till sju varvat med att försöka släpa mig ner till tvättstugan en gång i timmen.
Fick ställa in mitt fina kvällsjobb och fick dåligt samvete. Cash is king och sjukdomar suger.
Nu när jag har legat still i ca 5 timmar är jag totalt rastlös det rycker i kroppen, jag vill ut och springa eller så är jag sugen på att någon ska duka upp en skaldjursbuffé framför tv:n. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill ha. Egentligen vet jag inte ens om jag gillar det och ska köpa springskor imorn.
Grädden på glassen så fungerar inte varmvattnet i huset och solen steker i hela lägenheten så det kokar 25 grader här inne, gud vilken tur att jag bara har kallvatten.

Bruce Springsteen & The E Street Band – I'm On Fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0