Räddaren i nöden!

Har faktiskt känt mig lite opepp för helgens festligheter, fast än kylen till hälften är fylld av drycker som innehåller alkohol.
Osuget efter partaj kan ju vara det här vädret som aldrig verkar bli varmare.

Men så från tomma intet dyker han upp som en räddare i nöden, Bonde-Peter kommer till Avestafestivalen!Tjoho!
Jag undrar om jag ska dra på mig clowndressen som jag hade på mig när vi sågs sist i Globen eller kommer han känna igen mig utan en färgladdress, grönt lockigt hår och ett ansikte som inte kommer vara döljt under ett lager av teatersmink? Kanske ska dra min planer om Stall Peter & Caroline över ett glas vin sen på kvällskvisten och kanske få han att inse att vara hetro är det enda rätta  för honom..

Visst kunde jag ha sträckt på mig, posat bättre och smajlat mindre, men man vill ju inte ta över hela bilden så inte Peter fick glänsa nåt alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0