Utförsäljning

Sitter i soffan och spanar ut över dagens fångst och fynd. Varför bli man så lycklig av att shoppa för?
För det mesta är det ju något som kommer ligga längst i garderoben och kontot får lida.

Fast denna gång måste jag säga att jag gjort investeringar för livet.

Ser framför mig när jag kommer använda min backpackerryggsäck när jag hälsar på min bästa vän i Australien.
Hur jag slänger på mig vandringssäcken efter en liten vilopaus innan jag tar ett steg närmare Kebb.
Att jag aldrig mer kommer frysa någon mer vinter för nu har jag en riktigt dunjacka.
Vilken praktisk ryggsäck som rymmer min laptop medan jag åker tunnelbanan i Sthlm på väg till nästa möte etc etc etc
Ja helt plötsligt tror jag min lägenhet steg upp 10000kr i värde och jag har inte ens lagt ut hälften.
Inte ens hälften av hälften. Jeesuuus.
Just nu försöker jag inse att jag inte behöver vara bitter för att jag inte köpte en jacka och ryggsäck till för jag har faktiskt gjort jättemånga fina fynd idag.
Åh älskade shopping.

Ja varför ger shopping lyckorus och varför fyller en bit choklad upp det sista av alla behov man har? (nästan,typ,ungefär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0