Hey! Wait! I've got a new complaint

Vaknade upp två igår natt och trodde att min sista stund var kommen.
Kändes som jag hade svalt ett eldklot som studsade runt och ville ut ur alla hål som fanns i min kropp.
Cancer, blindtarmen, någon dödlig sjukdom något var det.
Funderade på att springa upp och googla på vad det var för skit som höll på att hända, men min kropp begränsade mig och jag insåg att det bara var att försöka överleva natten och invänta morgondagen.
.
.
En snabb pling till vårdcentralen innan jobbet och uringvägsinfektion stod på diagnosen.
Kom försent till jobbet.
Glömde min matlåda hemma.
Höll på att halka och sträcka lårmusklen (bara tanken är ju obehaglig)
Försäljaren som försökte lura på mig en brandsläckare handlade skor. (Fick knyta näven i fickan)
Råkade nästan dyka ner i stengolvet från en stege.
Fick tömma vattnet i städmaskinen, jag fick alltså lukta avlopp i så där 5 minuter.
Fastnade med min fot i en dörr och var nära på att bli utelåst.
Sen var det säkert 10 jobbiga saker till.
Och som grädden på moset har jag känt mig som en sån där galen brud med tourettes från någon American Pie film som när som helst kan skrika helvetetsjävlakukfittavadfitthelvetetkanjagörasåjävlakukont
för helvete vad smärtsamt den här infektionen är, lunginflammation känns som rena leken i jämförelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0