Am I free or am I tied up?

Ibland känner jag att jag inte vill stå och kränga outstanding outdoor jackor i resten av mitt liv.
Det är liksom inte mitt riktigt kall.
Så igår efter en välbehövlig gubblur i soffan vaknade jag upp en timme innan postlådan skulle tömmas
klickade in mig på studera.nu och svängde ihop lite kurser inför hösten och sprang till postlådan för att skicka in mina meriter.
Och ja meriter? Diplomerad hästskötare, ponny och montélicens. Är det meriter i dagens samhälle?
Skulle vara underbart att bo i en större stad så man kunde läsa lite kurser på högskolan, utbilda sig, bli nåt.
Men men, ser fram emot om jag kommer in på min distanskurs i alla fall.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0