chillin' killin'

Skapligt sliten från förra helgen. Personalfest, utgång och jobb på det var ingen höjdare.
.
Denna jobbhelg får bli lugna gatan så tänkte passa på att träna lite, förbränna kalorier istället för att inta dem som andra helger.
Brukar sällan vara rusningstrafik på lördagkvällar och det är skönt att glida runt där själv ibland.
Självklart så blev jag joinade av en kille som stönade värre en 10 tjejer som höll på att komma. Fick faktiskt lov att gå in i omklädningsrummet en snabbis för att skratta av mig. Insåg sen efter 30 minuter att jag typ stönade nästan likadant, samtidigt som min egna lilla PT dök upp på gymmet..
Vad gör han där en sen lördagkväll?
Det var ändå välbehövligt att bli terroriserad med nya övningar som knäckte mig och mina magmuskler rätt rejält. Jag trivs verkligen på det där gymmet, nästan det bästa som har hänt i år.
Men ja, nu ska wonder woman hänga klart tvätten, see ya!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0