Påskägget rullar fram..

Ännu en helg har tagit slut, vart tar tiden vägen liksom?
Helgen har såklart bjudit på jobb och sen osmart festande som vanligt, som känns väldigt klyftigt för stunden och så här i efterhand klagar jag inte det minsta.
.
Men fast än min lägenhet fick sin efterfestsoskuld spräckt och det fortfarande osar unken bakfylla i nåt hörn och under kudden så mådde jag prima i söndags när jag entrade jobbet. Förstår mig inte riktigt på min kropp, men hoppas att mitt mysiga flyt håller sig till nästa helg då även den innehåller jobb jobb åter jobb och partaj.
.
Efter helgens svinerier cyklade jag till gymmet i shorts, kändes udda, men skönt.
Kändes välbehövligt då min kropp känns som ett överfyllt påskägg á la Gurkish för förutom jobb och festligheter har det bjudits på påskägg och annat tilltugg vart jag än har varit så nu tror jag att jag ska fasta till sommaren.
Ja mer än så är det. Over and out!
.
.
.
.
vill minnas att det var den här kvällen vi presenterade oss som nya rebecca och fiona?
eller trötta ögon på ett hotellrum efter en galet trevlig natt i stockholm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0