saturday night engine?

Månadens enda lediga helg och jag har deppat hela veckan för att ingen har haft festligheter inskrivet i kalendern
och nu på kvällskvisten blir jag inbjuden till party.
Men alldeles för sent för att var odusch, odrucken och oäten och
mina ögonlock hänger nere vid tårna, varför?
Känner att efter några glas vin nu och en mysig låtlista (Pluras kök)
så vill jag dansa runt i min lägenhet med min söta italienare istället.
Känner ett starkt MÅSTE hängandes på mina axlar att jag måste slå till på partaj,
ska besöka spegeln och se om mitt hår känner för en festnatt,
en snygg frilla kan ju överväga trötta ögon, maybe?
Men ändå, hur jävla skönt kommer jag ändå inte somna om jag
släcker mina blå nu? Jag ska ju ändå infinna mig i stallet 8.45 imorn. stön.
.
.
.
kände nu att carbonarasåsen innehöll vitlök,dagens ilandsproblem kan ha blivit löst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0