I'm thinkin' about my doorbell

When ya gonna ring it, when ya gonna ring it?
.
Kom hem efter jobbet och höll precis som att svida om till dusch då det plingar på dörren.
Bara en pling, inte ett kompis plingaling.
Har inte riktigt kommit ur studentkorridorslivet och höll på att öppna dörren iförd endast min nakenhet.
Smart som jag var hann jag kolla i titthålet i dörren
och där såg jag en kille som liknade Klimpen från Bert och en kille med rakade skalle och en liten sträng sparade över huvudet.
Jag blev helt skakig och vågade inte öppna och de fortsatte och knacka på min dörr.
Är lite små paranoid fortfarande och undrar om jag ens vågar gå utanför dörren ikväll?
Men det måste jag ju, för ikväll spelar Rebecca & Fiona, men jag verkar fastna här i min lägenhet.
Hoppas min räddare i nöden kommer, för nu börjar klockan ticka på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0