Sickness will talk to the mind when the mind can’t take it anymore

Put on your amazing leotard and get on with the show
.
Jag vill bara klargöra för alla att det är synd om mig.
Började september med en lunginflammation. I oktober tog den över till en dryg förkylning.
November hann innehålla tre urinvägsinfektioner med ett X antal penicillinkurer.
Första helgen i december blev jag förkyld och tappade rösten det togs över med en bihåleinflammtion veckan innan jul. Vid nyår när jag svalde min sista tablett från bihåleinflammationspenicillinkuren löd mitt nyårslöfte att aldrig mer bli sjuk. Håller man sina nyårslöften? Nä.
En lördag i januari fick jag njursten. huh?
Sen nu avslutar jag februari med att gå in på en dubbelpenicillinkur för bihåleinflammation igen. 60 tabletter, kan jag inte svälja allt på en gång? Inte konstigt att jag aldrig går ner i vikt när jag sväljer ett kilo tabletter om dagen, konstigt att jag inte ser ut som iprenmannen efter den här hösten och vintern.
.
.Mitt nya jag?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0