our future is so bright that we gotta wear shades

2011, jag har redan brutit några av mina så kallade nyårslöften och strött lite extra salt i mina sår, men vad gör det?
.
Nu sitter jag i alla fall och försöker planera lite av mitt kommande liv och det känns som om jag vill ha en fin framtid heter ledordet plugga och där stannar allt. Fast än jag vill ha en schysst utbildning som leder till ett ännu schysstare jobb så sätter jag fingrarna i halsen automatiskt när jag hör ord som läsa,studielån, universitet och tentor. Vad gör man då?
.
Med åren har jag insett att jag nu vill ha ett måndag-fredagjobb typ 7-16.
Aldrig mer nysta in mitt liv,jobb,fritid,kärlek i ett jobb som pågår dygnet runt från måndag till söndag och det inte finns någon väg ut. Jag sitter heller inte gärna still instängd någonstans och min kropp gillar att vara ute då och då.
Men här tar det stopp. Kikar lite på SLU, agronom, jägmästare, landskapsingenjör, lantmästare eller skogsmästare..
Hej jag heter Caroline och jag är grossist inom olivoljebranschen eller Hej! Jag heter Caroline och jag plockar kottar och mäter granar..Hm mjaa..
Hittade en utbildning nu, så ligger den i Skara, suck, jag som ska plugga i Uppsala.
.
Allt skulle kanske komma till sin rätt om jag satt mig på ett flyg till något varmt ställe? Ligga och fundera en stund på stranden med en drink i handen. Där har vi lösningen på mina problem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0