110716

Har gått i någon feberdimma sen p&l och fick tydligen något extra starkt av farbror doktorn i torsdags med orden; inget vits att du kör bil efter du tagit det här. Som en liten rumpnisse så frågar jag vafföödådå? Det kan ge utslag, det KAN ge utslag, vad är det för något? Antingen gör det de eller så gör det de inte.
Men jag kan sova om nätterna och den lilla hollywood glamouren har återigen börjat infinna sig i mitt liv, bortsett att jag började min lediga helg med att ha sönder min spis, tappat min älskade clutch innehållandes mitt kort och legg + att jag blivit misshandlad av en ryggsäck på jobbet, går det in i kategorin arbetsskada förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0