dagen efter sådär

Jag har inte värsta baksmällan, men jag är helt klart slut som människa
och det har jag spenderat med lite trevligt bakishäng, som sedan slutade med att jag kröp gatan hem ännu sämre och nu är jag inte hungrig bara så där sjukt bakissugen. Lite små risig i kistan efter nästan en veckas festande. Vill inte se en hamburgare eller pizza till. Så vad äta?
T o m googlat på god bakismat för att jag är helt utan inspiration då jag inte orkar pallra mig ner till Thaien för att knapra i mig lite vårrullar.
Mest av allt skulle jag vilja ha bläckfiskringar med lite citron, fråga mig inte varför.
Sen hjälper det inte att jag har blivit förkyld, apvarmt i min lägenhet, min dvd fungerar inte, har världens jagvägrarattgåtilljobbetimornångest + att jag är rätt, eller ja jag hur jävla sur,arg och beviken som helst.
And I never was smart with love, I let the bad ones in and the good ones go.
Nu ska jag pallra mig ner till Hemköp för att se om det finns något att stoppa i mitt lilla kakhål, om inte annat lite ostbågar och de går säkert att lägga i matlåda imorn också och komma på bättre tankar, kanske städa upp min lägenhet som mer liknar en campingplats och bli människa igen? Maybe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0