Las helgas

Jobbhelg stod på schemat, men efter att mina brudar våldgästat mig på lördagskvällskvisten och jag dragit fram oanade drinkskills, så blev det även en tuff jobbhelg.
Lyckades på något vis vakna upp med min mun full av sega mariekex i en soffa längre ned på gatan och en tung klump ångest som jag inte vet hur jag lyckades med i söndags, även ett missat äventyr.
Och nu sitter jag här  fortfarande med lördagens linser i ögonen och undrar vart jag har hållit hus sen dess.
Titt som tätt är jag ledig måndagar efter jobbhelg, väldigt skönt, men det blir som en extra bakisdag på något vis.
Vaknade upp rätt trevligt och började dagen med att få frillan fixad, då solkysst hår verkar vara rätt så omöjligt den här sommaren. Sedan har jag mest bara ett minne av min säng och att jag köpt pizza, skönt när man verkligen tar vara på sin lediga dag och gör något vettigt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0