Fröken Sund returns

Vet inte vad som har hänt men jag har infunnit mig på gymmet halv åtta på morgonen två dagar i rad.
Ja, det där nya börjar ta fart.
Fast återigen fick jag ett litet uppehåll på mitt nya sunda liv.
Fredrik slank förbi på kvällskvisten med pizza, film och en stor skål med mitt favoritgodis.
Det är ju kontrasterna som får en att verkligen känna livet skulle jag vilja påstå.
Trist att min gode vän ska fara iväg och vara en fredsbevarande militär, något jag inte riktigt förstår mig på, men vänner stöttar i allt, såklart!
Vi har liksom alltid kul ihop och fastän Freddieboy avklarat en 15 km springtur innan han besökte mig så kommer han antagligen har mer träningsvärk i kinderna än i benen idag, jaa tänk inte något annat än skrattmuskler.
Kommer att sakna honom, kanske bäst att ta tag i mitt liv också?
.
.
På väg för att hämta en pizza en fin sommardag, paparazzin kan bara inte låta bli två roliga typer som oss.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0