Hakuna Mata och smaklig måltid!

Läste i Outside att år 2050 kommer det inte finnas mat så att det räcker så vi måste komma på en ny näringskälla. Den holländske forskaren som påstod det här tyckte att vi skulle börja äta insekter då det är lättare att föda upp än t.ex kor. Jag tyckte hela artikeln kändes skrämmande, för jag hade nog tänkt leva 2050 och jag har då ingen lust att stå som Pumba och klämma på en skalbagge och säga att den smakar som kyckling, för det tror jag inte på.
Så nu lyssnar jag på den här låten Corroded – Age of Rage och tror att världen snart kommer gå under. Tror dock inte att den gjordes pga av att vi snart kommer få smaska insekter, men jag gillar det ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0