Vinyl

Hur ska detta gå? Spotify i 10 timmar varje månad? Låtarna väljs sparsamt och just nu står det på 8 timmar och 42 minuter. Inget förfestandet hemma hos mig inte.
Ungefär som när det blir ett oväntat strömavbrott och man inser hur beroende man är av något, ja så är det idag.
Kanske ett parti yatzy på eftermiddagen om tiden står helt still?
.
Måste uppgradera mig till något bättre eller så får jag ta fram skivsamlingen
och tur är väl det att även där har Mr Italiano lämnat ett spår där.
Nu är skivsamligen prydd med en italiensk demo också.
Jag borde ju falla för den där mannen, men icke. Inte ens italienskan gör mina knän till gelehallon längre (lätt lögn).
Det här mixade vårvädret har gjort mig asexuell eller något, tur att Aftonbladet lover sommarvärme!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0