I wanna be free, wind in my hair, salt on my skin, sun in the air

Jag har aldrig gillat att planera
men jag har inte längre ett jobb där planering är oviktigt
helt plötsligt kollegor att anpassa sig efter, tider att hålla
(det är inte längre exet som skriker i hallen, jag drar till grekland , finns grogg och gryta i kylen
du fixar väl jobbet, här är min mobil och ring bara min pappa om en häst dör, syns om några veckor, du fixar det här!?Älskar dig.)
Nu ligger semesterplaneraren på fikabordet och man måste planera 2011 på en vecka,
så när jag kryssade i veckorutorna i april som jag trodde skulle bli de bästa under hela hösten och vintern
vad fel jag hade
.
jag kan inte leva så
jag fick panik när jag skulle skriva på kontraktet för fastjobb
jag vägrar fortfarande ha månadaslön
det känns som min timlön är min enda chans för till lite frihet
är jag knäpp?
.
jag vill bara vara fri
så dagens låt är så klart
free
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0