Den norrländska präriens gudinna

Minns en liten scen, Hello Saferide spelade, kan de varit storsjöyran 2004?
De spelade sina låtar extra för att de hade så få. Allt var sött, killen i min hand, musiken, livet osv.
Tror jag alltid har sett Annika Norlin i någon slags konstallation på alla festivaler jag varit på.
Lyssnade på Facit hela förra hösten och jag gör det den här hösten också, den passar liksom bara in så bra, när alla låtarna känns som soundtracket till mitt liv.
.
jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

jag ska dansa fastän hjärtat brister
ska dansa fastän hjärtat brister


å jag ska dansa för att hjärtat blöder
ska dansa för att hjärtat blöder
om ett år eller två kommer det här va över



om ett år eller två är det aldrig över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0