Drottningholm skulle behöva vädras ut lite, det är så himla stiffo

Det går inte att blunda längre, eller jo visst kan man det, men då fryser man röven av sig, för dagens sanning är att jeansshorts är ett minneblått. Jag vill bara inte inse att sommaren är total över.
Men som tur är har jag något som lyser upp min höst
1. Ja först och främst min semester
2. Jonas Hallberg ska leda Top Model ihop med Isa.
De där två bruna ögonen kommer tina upp min höst.
3. Återkommer.
4. Vårens resplaner :D
.
Sist jag verkligen följde en serie var Prison Break, och då tänker man, men tjaa det var väl inte såå längesen?
Mjo du, visst Mr. Miller ser fortfarande oförskämt bra ut, men det gör bl.a. även Robert Pattinson med fler. Tiderna har alltså förändrats och förnyats. ( Visst jag kan citera 2 1/2 man HIMYM m.fl med det var andra tider när man satt bänkad varje torsdagkväll för att se intrigerna i Rederiet)
När jag visste att jag skulle missa ett Prisonavsnitt kunde jag ställa in videon på timer så att den spelade in det så att jag kunde kolla på mitt videoband dagen efter. Gör man så nu för tiden? Nää.
Det finns tusen sätt att gå tillväga nu för att se ett missat serieavsnitt och då räknas inte videobandet in.
.
Visst finns det en viss charm att kunna luta sig tillbaka och säga, men när jag var lite yngre då gjorde vi så här..Jag känner ingen åldersångest över det, ärligt.
.
Men ja, i vilket fall tror jag det kommer bli en crazy fabulös höst, en mysig vinter och en fantastisk vår!
XOXO JonazZLooover_89
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0